Uvjeti poslovanja i rezervacija u turističkoj agenciji LEUT

Dobrodošli u svijet putovanja s Turističkom Agencijom LEUT! Kako bismo vam osigurali nezaboravno iskustvo, želimo vam predstaviti naše uvjete poslovanja i rezervacije:

1. Poslovanje s vlasnicima nekretnina:

  • Naša agencija usko surađuje s vlasnicima nekretnina kako bi pružila vrhunsku uslugu.
  • Sve nekretnine su pažljivo pregledane, a posjeduju valjane dozvole za najam od državnih vlasti.
  • Vlasnici vila odgovorni su za pružanje točnih informacija o nekretninama, s naglaskom na iskrenosti.

2. Ugovor o Najmu:

  • Ugovor o najmu sklapa se između gosta, vlasnika nekretnine i Turističke Agencije LEUT kao posrednika
  • Izvorni ugovor je na hrvatskom, preveden na njemački i engleski, s originalnim hrvatskim tekstom kao referencom.
  • Eventualne nesuglasice rješavaju se pred općinskim sudom u Zadru
  • Ovaj ugovor stupa na snagu uplatom depozita od strane gosta i zaključenjem ugovora o najmu između gosta i vlasnika objekta za najam s turističkom agencijom Leut kao agentom-posrednikom

3. Rezervacije:

  • Potvrda rezervacije postiže se uplatom 35% depozita putem bankovne doznake ili kreditne kartice.
  • Ugovor se smatra zaključenim nakon primitka depozita na račun agencije.
  • Preostalih 65% iznosa plaća se 14 do 30 dana prije dolaska, ovisno o odabranoj nekretnini.
  • Molimo vas da pridržavate rokova plaćanja kako biste izbjegli otkazivanje rezervacije.
  • U slučaju neplaćanja u roku agencija će raskinuti ugovor i može zaključiti novi ugovor s drugim gostima.

4. Otkazivanje i Promjena Rezervacije:

  • Troškovi otkaza ovise o vremenskom razdoblju do početka korištenja usluge.
    a. za otkaz rezervacije do 60 dana prije početka korištenja usluge, nema troškova otkaza.
    b. za otkaz rezervacije od 59 do 30 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 80% od ukupne cijene rezervacije
    c. za otkaz rezervacije od 29 do 0 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 100% od ukupne cijene rezervacije
    d. za otkaz rezervacije nakon polaska, ili ako se Putnik ne pojavi u rezerviranom smještaju, naplaćuje se 100% iznosa ukupne cijene rezervacije.
  • Administrativni trošak od 25 eura naplaćuje se za svaku rezervaciju smještaja.
  • Za svaku otkazanu rezervaciju smještaja Agencija naplaćuje administrativni trošak u iznosu od 25 eura
  • Preporučujemo sklapanje police osiguranja od otkaza radi dodatne zaštite, a sve potrebne dokumente agencija je obavezna dostaviti osiguravateljskoj kući.

5. Najam Objekta:

  • Gosti su odgovorni za očuvanje objekta i vraćanje u prvobitno stanje.
  • Sigurnosni depozit vraća se gostu ako nema oštećenja na dan odlaska nakon što vlasnik pregleda stanje objekta.
  • Visina sigurnosnog depozita ovisi o nekretnini i naznačena je u opisu svake.
  • Nastali nesporazumi između gosta i vlasnika rješavaju se izravno, bez posredovanja agencije.

6. Prijava i odjava u objekt/iz smještaja:

  • U vaučeru će biti naznačeno točno vrijeme dolaska i odlaska. Vrijeme dolaska i odlaska je nepromjenjivo i mora se poštovati.
  • Tjedan dana prije dolaska gost će dobiti sve potrebne upute za dolazak u smještaj.
  • Ukoliko gost stigne ranije nego što je to naznačeno u vaučeru neće moći ući u smještaj te će mu se ukoliko bude potrebno obračunati dodatni troškovi. Isto vrijedi i za odlazak iz smještaja u 10 sati ujutro.


Ovi uvjeti postaju obvezujući prilikom uplate depozita. Sve informacije dostupne su na našoj web stranici ([www.ta-leut.hr]).

Za dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte.

Zahvaljujemo na odabiru Turističke Agencije LEUT!